Subject: abipalve
From: "Kristel Masing" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 13 Mar 2025 15:00:28 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meile tuli teabenõue arhiivis oleva lõpetatud kriminaalasjas oleva teabe
väljastamiseks. Soovitakse kuriteoteadet ja selle lisas olevaid dokumente.

Küsimus:

1.	Kes on kuriteoteate teabevaldaja, kas PPA või kuriteoteate
esitanud ametiasutus?
2.	Kuriteoteates on kaebus esitatud kahe isiku osas kuriteo ühises
toimepanemises. Teabenõude esitajaks on üks neist (isikut ei kuulatud
kahtlustatavana üle). Kas kuriteoteadet võib üldse avaldada, kas arhiivis
olevale kriminaalasjale ei kohaldu KVS § 6 lg 2? Kuigi seda, et
kuriteoteade ametiasutuse poolt esitati, on teada, kuna muidu ei oleks
tulnud teabenõuet.
3.	Millises mahus võib/saab kuriteoteates olevat infot avaldada kui
kogu info käib mõlema isiku kohta? Teise isiku nimi ja muud andmed tuleks
katta ja muus osas avaldada?

Ette tänades

Kristel Masing

eriasjade uurija

Korruptsioonikuritegude büroo

730 8656; 59183189

_______________________________________

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Isik, kes ei ole
märgitud kirja adressaadiks, ei tohi seda kirja mingil viisil kasutada.
Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja
saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja.